Tulinpahan nopeasti kertoilemaan laihdutuskuulumiset tältä päivältä. Mulla olis yksi tosi tärkeä oppimispäiväkirjan palautus ja tehtävää vielä vaikka kuinka, mut täytyyhän sitä välillä lepäillä...

Tämä päivä meni kyllä pisteiden suhteen ihan pipariksi. Ei sikäli, taidan olla juuri ja juuri pisteissä, mutta kaikki on jo nyt iltapäivällä käytetty, eli tiedossa on tosi ihanan nälkäinen ilta. Olin yhdessä suuressa kauppakeskuksessa ja ajattelin käydä siellä syömässä. Tuli syötyä pitafalafel, ja ymmärsin vasta kotona, että pisteitä siinä on varmasti ihan simona. Onneksi aamupala oli kohtuu kevyt. MISSÄ VIIPYY mun ostajanopas???? Tällasia virheitä ei sais tapahtua, jos mä aion kuukausikaupalla laihduttaa. En ole hyvä kärsimään nälkää.

En ole laihduttamisen tai ravinnon ekspertti...hiilarit, proteiinit ym. pitäis opiskella. En haluaisi vain laihtua, vaan elää myös terveellisemmin. Ainakin proteiineja syön liian vähän yhden kalorilaskurin mukaan. Katsoin myös painoindeksini...Olen lievästi ylipainoinen...eli aika on nyt tosissaan laihduttaa! Liikkuakin pitäisi, itseasiassa tykkään liikkua, mut jotenkin olen niin laiska ja väsynyt, etten ole saanut itseäni kamalasti liikkumaan. Sauvakävelyn ainakin pitää astua mukaan kuvioihin.

Olen ihan hirvittävän läski, tajusin sen eilen kylvyssä. En kyllä yhtään viihdy tässä kropassa, erityisesti vyötärön seutu pitää saada kuntoon. Uskaltaltaisinkohan mitata itseni? 

Katselin tänään ihmisiä kadulla, ihan järkyttävän ylipainoista väkeä. Inhotti, ehkä siksi, että itsellä tämä on nyt niin tapetilla. Facebookissa yhden tutun tutun kuvia katselin ja totesin, että en koskaan halua yhtä lihavaksi (kuvissa oli englantilaisia, ei ihme, että tilastoissakin ovat ykkösinä Euroopassa.

T. AlliNalli yököttyneenä omista ja muiden läskeistä.