Haluan laihtua, haluan laihtua, haluan laihtua....mantraa toistan koko ajan, mutta voi, että kun kyllästyttää mun tylsät laihdutusruuat. Kaikki maistuu pahvilta ja kasvikset on melkein pahoja (ainakin tänään). Keho hylkii myös makeutusainemössöjä ja mehukeittoja. Pisteissä olen pysynyt, mutta rasittaa tämä projektin pituus.  Tajusin, että tosissaan mun pitää nakertaa porkkanaa maaliskuulle asti. En ole myöskään saanut liikuttua riittävästi. Huokaus.

Silti projekti tuntuu edelleen hyvältä, kieltäydyin tänään hyvillä mielin kaverin luona joulutortuista. Innolla odotan hetkellä, jolloin joku ensimmäisen kerran huomaa mun laihtuneen. Kirjaan sen ja muutkin kommentit ehdottomasti tänne. Olen kulkenut niin pitkään mustissa kaavuissa, että pitänee laihduttaa sen 20 kg ennen kuin joku huomaa.

Laittakee ihmiset jotain hyviä kevyitä ruokaohjeita. Please. Mua kyllästyttää. Shalom!

Terkuin AlliNalli pienen päänsäryn kera

P.S. Ostajanopas on postissa. Haen tänään, jos ehdin.